Artboard 1

Presentació

Aquesta TERCERA edició d'hivern de la Maillard beer Cup el concurs per excel·lència  dels estils més potents.

L'esperit d'aquest concurs és millorar el binomi  elaborador/jutge generant un espai de comunicació, on l'artesà tindrà l'oportunitat de presentar i defensar la seva creació davant d'un tribunal.

En un marc únic de concurs alternatiu et convidem a que participis en aquesta proposta arriscada i engrescadora que de ben segur t'aportarà una experiència total.

Els criteris d'avaluació seguiran les normes establertes per la guia BJCP 2015 i es comptarà amb jutges reconeguts i certificats garantint que tots els participants rebin el seu full d'avaluació BJCP amb la seva puntuació corresponent.

Patrocinador

La tercera edició incorpora el patrocini del

BARCELONA BEER FESTIVAL

LogoORIGINAL

El guanyador/a absolut rebrà una entrada BBF EXPERIENCE

• Accés lliure per la porta d’acreditats durant els tres dies de duració del festival.
  • Compra preferent de totes les activitats que es realitzen dins del marc del Barcelona Beer Festival.
  • Bossa de tela del festival
  • Samarreta del festival.
  • Guia del festival.
  • Mapa dels establiments cervesers recomanats.
  • Copa Pro. Apta per degustacions de quantitat reduïda a preu reduït. (Cerveses de 2-3 fitxes, petit tast a 1 fitxa).
  • 20 fitxes de degustació.

*En cas que el guanyador ja disposi d’aquesta entrada se li oferira l’import o una entrada més.

banner Maillard Cup 03 2017

( versión en castellano, más abajo)

Presentació

Aquesta Segona edició d'hivern de la Maillard beer Cup consolida un format de concurs  diferent i manté l’aposta per els estils més potents.

Agraïm els patrocini de Inkbird i Lupulina, aportant premis pel guanyador.

Inkbird donarà un termòstat ITC-310T-B.
Lupulina donarà un lot variat de llúpols (6 varietats x 250 g) i una samarreta.

inkbird

lupulina

Com ja és habitual, els criteris d'avaluació seguiran les normes establertes per la guia BJCP 2015 i es comptarà amb jutges reconeguts i certificats garantint que tots els participants rebin el seu full d'avaluació BJCP amb la seva puntuació corresponent.

Format del concurs

Aquest concurs ÉS PRESENCIAL:

El proper dissabte 17 d'octubre a les 18:00h presentarem el CLUB MAILLARD al local de l'Associació Singlot (http://elsinglot.blogspot.com.es/dintre dels actes de celebració del 5è aniversari d'aquesta! Veniu, bebem, xarrem, compartim experiències i coneixements!

singlot