Aqui teniu un breu reportatge fotogràfic de com va anar la Tercera Maillard BeerCup.
Volem felicitar al Guanyador Luis Castañon pel seu cervessot (Doppelbock), al Juanjo Tur de Valencia per la seva segona plaça amb una cervessa fumada molt bona i al Enric també per la tercera plaça i la seva gran Wee Heavy !!!!
La jornada va anar sense entrebancs, gràcies a l'ajuda de tots els que l'han pogut fer possible, els jutges (Manelet,Alexis,Xuri, Adrià,Jan i Rubio) i els ajudants (vicente,carles,tony)
Gràcies a tots i fins la propera !!!!!!

VIDEO DEL FINAL DEL CONCURS

Maillard beer Cup 2017

( versión en castellano, más abajo)

La Maillard Beer Cup II es presenta com una competició pensada per a homebrewers i creada per homebrewers. És creada de manera altruista en el marc de treball del Club Maillard on es decideix organitzar la primera competició cervesera casolana Catalana enregistrada al Beer Judge Certification Program.
Fet que les cerveses inscrites i jutjades seguiran les normes establertes per aquesta guia i es contarà amb jutges reconeguts i certificats, garantim que tots els participants rebran el seu full d’avaluació BJCP amb la seva puntuació corresponent.

La Maillard Cup II té un format de competició de ESTIL FIXE + ESTIL LLIURE.

ESTIL FIXE : 1D. American Wheat Beer

ESTIL LLIURE: Opcional. S’acceptarà qualsevol cervesa compresa dintre de les categories del BJCP 2015.

Es imprescindible presentar l‘estil fixe per poder participar a l’estil lliure.

- David 03/10/15 (lupulina)

- Mari Luz 03/10/15 (lupulina)

- Emilio 29/01 (pimplón)

- Jose 22/02 (visita febrero)