Main menu
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: CONCURS 2016

CONCURS 2016 31 Mai 2016 05:03 #5907

• josep
Moltes gracies!!

CONCURS 2016 14 Jun 2016 10:41 #6109

• Anònim
Jo tinc una pregunta:
En quin moment us ha marxat l'olor i gust a sulfurs?
Jo avui porto 17 dies de primari i està a punt a punt d'acabar la fermentació primària. Ara està a 1014 i la olor i gust a sulfurs ha disminuït molt, però encara se li nota.
A mitja fermentació primària era una olor i gust que era totalment desagradable i omnipresent. Ara, en canvi, darrera els sulfurs ja es noten altres coses: llúpol i gra, per aquest ordre.

L'heu passat a secundari (deixant enrera el llevat) amb els sulfurs? O heu esperat en primari a que se li marxin?
A espera del què comenteu, jo crec que que començaré la rampa de descens de temperatura amb tot el llevat a dins encara.....

CONCURS 2016 14 Jun 2016 10:41 #6110

• Anònim
Ups, veig que surto com Anònim.... Sóc el Rubio....

CONCURS 2016 14 Jun 2016 10:46 #6111

• Anònim
jo no he notat sulfurs, ara ja la tinc en secundari, pero abans de passar a secundari, la vaig tenir una setmana , despres del descans de diacetil, amb leva i tot , a 4 graus.

tornare a olorar, pero ara m'es dificil , doncs ja esta molt freda (TITO)
Última edició: 14 Jun 2016 10:46 per tito.

CONCURS 2016 14 Jun 2016 18:07 #6123

• Jordi Roca
jo sulfurs no li vaig notar tampoc, si que se sentia bastant DMS... i la vaig deixar uns dies més per a veure si acabava de marxar

CONCURS 2016 15 Jun 2016 06:00 #6127

• Anònim
Ahir vaig olorar la meva i se oloren els sulfurs. Encara li falten uns punts per atenuar (calculo que 8) aixi que he fet rampa però de pujada, fins diumenge a veure com va.

Us aniré comentant.

Sr.J.
Anònim Va escriure:
Jo tinc una pregunta:
En quin moment us ha marxat l'olor i gust a sulfurs?
Jo avui porto 17 dies de primari i està a punt a punt d'acabar la fermentació primària. Ara està a 1014 i la olor i gust a sulfurs ha disminuït molt, però encara se li nota.
A mitja fermentació primària era una olor i gust que era totalment desagradable i omnipresent. Ara, en canvi, darrera els sulfurs ja es noten altres coses: llúpol i gra, per aquest ordre.

L'heu passat a secundari (deixant enrera el llevat) amb els sulfurs? O heu esperat en primari a que se li marxin?
A espera del què comenteu, jo crec que que començaré la rampa de descens de temperatura amb tot el llevat a dins encara.....

CONCURS 2016 15 Jun 2016 06:32 #6129

• Anònim
Ahir vaig prendre mostra i els sulfurs li han marxat moltíssim. Encara se li noten, però ja molt poquet, així que la deixaré algun dia més a temperatura alta a veure si acaben de marxar d'una vegada per totes.
Quina agonia de fermentació, per Déu, entre els sulfurs i el que triga..... :blink: Més li val que quedi bona, la cabrona...... :)

CONCURS 2016 21 Jun 2016 11:09 #6253

• Anònim
Els sulfurs marxen amb la guarda, pero compteu 3-4 setmanes minim per que quedi bé. El llevat cal treure'l abans, si no a més de sulfurs trobaras altres coses en l'aroma. La fermentació d'una lager, encara que sigui california, és lenta i si vols que quedi bé, més lenta encara,. Diguin el que diguin aquest no és un estil per fer de pressa i corrents.

CONCURS 2016 21 Jun 2016 11:13 #6254

• Anònim
enric, encara que possi anonim, sabem qui ets !!! jajajajajaja :evil: :evil: :evil:

Anònim Va escriure:
Els sulfurs marxen amb la guarda, pero compteu 3-4 setmanes minim per que quedi bé. El llevat cal treure'l abans, si no a més de sulfurs trobaras altres coses en l'aroma. La fermentació d'una lager, encara que sigui california, és lenta i si vols que quedi bé, més lenta encara,. Diguin el que diguin aquest no és un estil per fer de pressa i corrents.

CONCURS 2016 21 Jun 2016 18:45 #6277

• Anònim
Jjajaja, si tiu soc jo. No sé perque collons sempre surt com anonim. A tu t'ha passat igual. És un problema de la web?

CONCURS 2016 21 Jun 2016 19:27 #6280

No es un problema , pero suposo que en els posts que son publics ens possa a tots com anonim !!!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

CONCURS 2016 21 Jun 2016 19:40 #6282

Pero veig que amb el tapatalk no ...

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

CONCURS 2016 22 Jun 2016 09:26 #6305

Jo ahir ja la vaig catar (la part q vaig posar al corny i no es nota els sulfur (previ pas pel secundari clar) força correcte tant en gust com en color, la única pega, segons l'estil és la carbonatació xl meu gust massa alta segons l'estil. No se si baixarla en ampolla. Que farieu?

Enviado desde mi Lenovo A806 mediante Tapatalk

CONCURS 2016 22 Jun 2016 15:35 #6313

• Anònim
Carbonata al teu gust.
Manelet Va escriure:
Jo ahir ja la vaig catar (la part q vaig posar al corny i no es nota els sulfur (previ pas pel secundari clar) força correcte tant en gust com en color, la única pega, segons l'estil és la carbonatació xl meu gust massa alta segons l'estil. No se si baixarla en ampolla. Que farieu?

CONCURS 2016 22 Jun 2016 15:42 #6316

• Anònim
Manelet Va escriure:

Tirala por el desague, no tienes nada que hacer contra mi Murci-Cali-Common :P :P :P
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons